Načelnici Sapne i Teočaka: Da li nas Elektrodistribucija BiH smatra građanima drugog reda?

Načelnici općina Teočak i Sapna, u ime općine Teočak i općine Sapna, izražavaju nezadovoljstvo i krajnje razočarenje spram činjenice da su građani općina Teočak i Sapna, Novu 2018. godinu dočekali u potpunom mraku.

Nakon što našim građanima, zbog, sada već uobičajenih neplanskih, predbajramskih nestanaka struje, već godinama oduzimaju radost proslave Bajrama, nemar i potcjenjivački odnos nadležnih iz Elektroprivrede BiH su došli do punog izražaja u novogodišnjoj noći, kada su naši građani ostali bez struje u svojim domovima.

Bez struje smo ostali u 18:45 h, nakon čega je potrošeno 3 sata na utvrđivanje uzroka kvara, a nakon toga, do ujutro, ništa više nije preduzimano. Struja je puštena tek narednog jutra u 9:45 h.

Tako su Novu godinu građani općine Teočak i općine Sapna, dočekali u mraku, bez struje, vode i grijanja. Vjerovatno na način jedinstven u Europi!

Da li nas iz Teočaka i Sapne oni smatraju građanima drugog reda, pitamo se?

Općina Teočak i Općina Sapna će, s tim u vezi, istrajati u zahtjevima da građani dobiju tačnu i potpunu informaciju o tome zašto je nestalo struje pred Novu godinu, zašto kvar nije popravljen u nekom hitnom i razumnom roku, šta su radile dežurne ekipe nadležne za popravak kvara i jesu sankcionisani ili, pak, nagrađeni oni koji su zakazali u ovom nemilom događaju.

Mi u općinama Sapna i Teočak, ne želimo više slušati bajke o najmodernijoj elektro mreži kada u našim općinama, prema njihovim obavještenjima, nestaje struje zbog slijetanja ptica na dalekovod i sličnih nepojmljivih razloga.

Tražimo da JP Elektroprivreda BiH konačno uradi svoj posao i riješi problem stalnih nestanaka struje, koje je na području naših općina najprisutnije u cijeloj državi, stoji u saopćenju za javnost koje su potpisali načelnik Sapne Zudin Mahmutović i načelnik Teočaka Tajib Muminović.